Culoarea anului 2019 este „Living Coral”, o nuanță de portocaliu-piersică, ușor aurie, care denotă optimism. Nuanța a apărut deja pe podiumurile de modă, mobilă, branding corporatist și la nivel online încă din 2018.
Culoarea anului a fost aleasă de experții Pantone, cei care aleg de 19 ani culoarea care exprimă cel mai bine spiritul perioadei. Spre deosebire de anul trecut, când a fost aleasă o nunață întunecată de UltraViolet, Living Coral înseamnă energie și reconectarea cu natura: „Este o reflecție a ceea ce se întâmplă. Este un simbol a ceea ce se întâmplă în cultură la un moment dat”, a explicat Laurie Pressman, vicepreședintele al unei uități Pantone.
foto
„Am avut în minte frumuseţea pe care o vedem în natură şi importanţa ocrotirii mediului. Gândiţi-vă la recifele de corali care adăpostesc şi susţin viaţa marină şi iată că încep să dispară” , a explicat Laurie Pressman, vicepreşedinte al unei unităţi Pantone.
Alegerea culorii anului nu este aleatorie. Compania Pantone studiază influenţa pe care culorile o au pe plan mondial, inclusiv utilizările lor în industria cinematografică şi cea de divertisment, în colecţiile de artă de pe Glob, dar şi în ceea ce priveşte destinaţiile de vacanţă în vogă.
foto
Importanţa unei culori poate să provină şi din anumite criterii tehnologice, din disponibilitatea noilor texturi şi a efectelor pe care o culoare le are asupra lor.
Living Coral simbolizează nevoia de optimism, pasiunile care aduc bucurie şi dorinţa de exprimare jucăuşă.
Curs de Fizionomie la București
click pe foto pentru detalii
Intelepciunea de pe chip – cu Suada Agachi la Canal 33
Calendar evenimente cu Suada si Ionut Agachi
foto: https://www.adweek.com/brand-marketing/living-coral-is-pantones-2019-color-of-the-year/